7 تا از بهترین و جدیدترین قرص های لاغری بدون عوارض (کاملا موثر)
نوشته شده توسط : Admin

امروزه داروهاي بسيار زيادي براي لاغري عرضه مي‌شود. مشخص کردن داروهاي مناسب و نامناسب بسيار کار دشواري است. در اين مطلب ما از چندين مجله معتبر پزشکي از سرتاسر دنيا و نظرات کاربران مختلف، بهترين قرص هاي لاغري را به شما معرفي مي کنيم. برخي از اين قرص ها در اينترنت ايران هم موجود هستند و برخي را بايد به صورت حضوري از داروخانه ها و … تهيه کنيم ولي اکيدا پيشنهاد مي کنيم اين داروها را به صورت حضوري تهيه کنيد.

داروهاي لاغري غالبا به يکي از سه روش زير تاثير گذار هستند:

  • کاهش ميل غذايي
  • افزايش سوختن چربي
  • کاهش جذب چربي

داشتن رژيم غذايي و سبک زندگي مناسب موجب عدم نياز به لاغري مي‌شود، اما استفاده از مکمل‌هايي براي لاغرکردن هيچ اشکالي ندارد، تنها مورد نگران کننده وجود زياد اين مکمل‌ها و داروها است که انتخاب کردن را دشوار مي‌نمايد.

1 – سي‌ال‌اِي 1250 (190 هزار تومان)

سي‌ال‌اِي متشکل از ليونليک اسيد (اسيد چرب امگا 6)، تخم‌مرغ؛ گوشت گاو و گوشت بره است. شايد استفاده از چربي براي از بين بردن چربي عجيب به نظر برسد اما اين دارو کاملا تضمين شده‌است. نه تنها باعث کاهش وزن مي‌شود بلکه هنگاميکه به همراه ورزش و يک رژيم غذايي انجام شود باعث افزايش استقامت مي‌شود. همچنين براي تقويت سيتم ايمني بدن نيز مفيد است. اين دارو سلول‌هاي چربي را کوچک نگه مي‌دارد و برخي از آنها را تجزيه مي‌کند، به همين دليل به وزنتان اضافه نمي‌شود. سي‌ال‌اِي 1250 از روغن کافيشه، سويا، تخم‌مرغ و لبنيات تشکيل شده و 1000 ميلي‌گرم سي‌ال‌اِي دارد. 90 درصد مصرف کنندگان با اين دارو توانستند وزنشان را با کمترين عوارض کاهش دهند. از عوارض جانبي اين دارو به اسهال و حالت تهوع مي‌توان اشاره نمود.

جهت آشنايي با ساير داروهاي مشابه بر روي لينک زير کليک کنيد:

7 تا از بهترين و جديدترين قرص هاي لاغري بدون عوارض





:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: